Home » Analyse og forskning » Fødevaresikkerhed og kvalitet » Sensori og forbrugerforskning

Sensori og forbrugerforskning

Sensori og forbrugerforskning

Mérieux NutriSciences Sensory og Consumer Research Services giver dig mulighed for at evaluere kvaliteten af ​​dine fødevarer og drikkevarer, opdage nye forbrugerholdninger, sammenligne produkter med konkurrenter og generere nye produktideer.

Vores globalt distribuerede netværk af eksperter kan hjælpe dine F & U- og marketingteam med at udvikle produkter, der opfylder forbrugernes forventninger. Vi kan også hjælpe dig med at bestemme, hvordan ingrediens- og procesændringer kan påvirke egenskaberne for dit produkt, udarbejde komplette sensoriske profiler og identificere vigtige sensoriske egenskaber, der fremmer forbrugernes accept og kvalitetssikringsvalidering.

Vi anvender vores portefølje af gennemprøvede sensoriske og forbrugerværktøjer og -metoder for at hjælpe dig med at identificere muligheder på nye markeder, maksimere rentabiliteten af ​​dine produkter og handlinger og sikre et langsigtet forhold mellem dine forbrugere og dit produkt. Formålet med vores forskning er at forstå forbrugerne bedre og hjælpe dig med at definere din marketingstrategi ved at måle og forklare de følelsesmæssige og sensoriske aspekter af dine produkter.

Vil du vide, hvordan vores [Post_Title]-service kan hjælpe din organisation?

Vi bruger cookies til at give dig den bedste online oplevelse. Ved at acceptere accepterer du brugen af ​​cookies i overensstemmelse med vores cookiepolitik.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

Wanneer u onze website bezoekt, kan deze informatie in uw browser opslaan of ophalen, meestal in de vorm van cookies. Beheer hier uw persoonlijke Cookie Services.


In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services