
Sensori og forbrugerforskning
Sensori og forbrugerforskning
Mérieux NutriSciences Sensory og Consumer Research Services giver dig mulighed for at evaluere kvaliteten af dine fødevarer og drikkevarer, opdage nye forbrugerholdninger, sammenligne produkter med konkurrenter og generere nye produktideer.
Vores globalt distribuerede netværk af eksperter kan hjælpe dine F & U- og marketingteam med at udvikle produkter, der opfylder forbrugernes forventninger. Vi kan også hjælpe dig med at bestemme, hvordan ingrediens- og procesændringer kan påvirke egenskaberne for dit produkt, udarbejde komplette sensoriske profiler og identificere vigtige sensoriske egenskaber, der fremmer forbrugernes accept og kvalitetssikringsvalidering.
Vi anvender vores portefølje af gennemprøvede sensoriske og forbrugerværktøjer og -metoder for at hjælpe dig med at identificere muligheder på nye markeder, maksimere rentabiliteten af dine produkter og handlinger og sikre et langsigtet forhold mellem dine forbrugere og dit produkt. Formålet med vores forskning er at forstå forbrugerne bedre og hjælpe dig med at definere din marketingstrategi ved at måle og forklare de følelsesmæssige og sensoriske aspekter af dine produkter.